THÔNG TIN CHI TIẾT CHÍNH SÁCH ĐỔI TRẢ VÀ HOÀN TIỀN

Nhằm giúp quý khách an tâm chọn lựa cho mình những sản phẩm ưng ý và phục vụ khách hàng chu đáo, TMT MUSIC STUDIO thông báo đến quý khách hàng CHÍNH SÁCH ĐỔI TRẢ SẢN PHẨM chi tiết sau:

Điều kiện áp dụng

Theo các điều khoản và điều kiện được quy định trong Chính sách Trả hàng và Hoàn tiền này và tạo thành một phần của Điều khoản dịch vụ, TMT MUSIC STUDIO đảm bảo quyền lợi của khách hàng bằng cách cho phép đổi/ trả hàng trong thời gian 3 ngày (Kể từ ngày khách hàng nhận được sản phẩm)

Điều kiện trả hàng

Chấp nhận yêu cầu trả hàng và hoàn tiền trong các trường hợp sau:

  • Người mua đã thanh toán nhưng không nhận được sản phẩm
  • Sản phẩm bị lỗi hoặc bị hư hại trong quá trình vận chuyển
  • Người bán giao sai sản phẩm cho Người mua (VD: sai màu sắc, chủng loại v.vv…);
  • Sản phẩm Người mua nhận được khác biệt một cách rõ rệt so với thông tin mà Người bán cung cấp trong mục mô tả sản phẩm
  • Trường hợp nếu có giấy bảo hành riêng của hãng đi kèm, (vừa có phiếu bảo hành, vừa có phiếu của hãng) quý khách vui lòng giữ lại phiếu của hãng. Nếu mất sẽ từ chối bảo hành.
  • Thời gian bảo hành: 9h –21h
  • Trả Hàng Từ 13:30 – 18:00, Sau thời gian trả hàng, chúng tôi không nhận hoặc giải quyết bất kỳ vấn đề nào liên quan đền trả hàng.

Các mặt hàng không cho phép đổi trả

  • Phụ Kiện như: Dây Đàn, pick, dây đeo, phụ kiện tặng kèm theo sản phẩm, sản phẩm ko có phiếu hoặc không hợp lệ
  • Các loại linh kiện điện tử đã qua sửa dụng, khách hàng mua về tự thay thế
  • Các loại linh phụ kiện nhạc cụ, âm thanh được quy định cụ thể theo phiếu mua hàng
  • Không thích hoặc không còn nhu cầu nữa, cửa hàng sẽ áp dung thu lại và bị mất % theo chính sách thu cũ của cửa hàng

Quyền lợi của khách hàng

Khách hàng cần phải gửi phản hồi theo hướng dẫn trong thời gian quy định là 7 ngày (Kể từ ngày khách hàng nhận được sản phẩm) . Sau thời gian đó, nếu chúng tôi không nhận được bất cứ phản hồi nào từ khách hàng, chúng tôi sẽ hiểu rằng khách hàng không có bất cứ khiếu nại gì về sản phẩm.

Tình trạng của hàng trả lại

Để hạn chế các rắc rối phát sinh liên quan đến trả hàng, khách hàng lưu ý cần phải gửi trả sản phẩm bao gồm toàn bộ phụ kiện đi kèm, hóa đơn VAT, tem phiếu bảo hành… nếu có và sản phẩm phải trong tình trạng nguyên vẹn như khi nhận hàng. Chúng tôi khuyến khích Người mua chụp lại ảnh sản phẩm ngay khi nhận được để làm bằng chứng đối chiếu/khiếu nại về sau nếu cần.

Chi phí trả hàng

MỌI CHI PHÍ TRẢ HÀNG TỪ VẬN CHUYỂN CÁC KHOẢN CHI PHÍ KHÁC TÙY TRƯỜNG HỢP KHÁCH HÀNG SẼ CHỊU CHI PHÍ

Cảm Ơn Quý Khách Đã Sửa Dụng Sản Phẩm Của Chúng Tôi !

Overview

Our refund and returns policy lasts 30 days. If 30 days have passed since your purchase, we can’t offer you a full refund or exchange.

To be eligible for a return, your item must be unused and in the same condition that you received it. It must also be in the original packaging.

Several types of goods are exempt from being returned. Perishable goods such as food, flowers, newspapers or magazines cannot be returned. We also do not accept products that are intimate or sanitary goods, hazardous materials, or flammable liquids or gases.

Additional non-returnable items:

  • Gift cards
  • Downloadable software products
  • Some health and personal care items

To complete your return, we require a receipt or proof of purchase.

Please do not send your purchase back to the manufacturer.

There are certain situations where only partial refunds are granted:

  • Book with obvious signs of use
  • CD, DVD, VHS tape, software, video game, cassette tape, or vinyl record that has been opened.
  • Any item not in its original condition, is damaged or missing parts for reasons not due to our error.
  • Any item that is returned more than 30 days after delivery

Refunds

Once your return is received and inspected, we will send you an email to notify you that we have received your returned item. We will also notify you of the approval or rejection of your refund.

If you are approved, then your refund will be processed, and a credit will automatically be applied to your credit card or original method of payment, within a certain amount of days.

Late or missing refunds

If you haven’t received a refund yet, first check your bank account again.

Then contact your credit card company, it may take some time before your refund is officially posted.

Next contact your bank. There is often some processing time before a refund is posted.

If you’ve done all of this and you still have not received your refund yet, please contact us at {email address}.

Sale items

Only regular priced items may be refunded. Sale items cannot be refunded.

Exchanges

We only replace items if they are defective or damaged. If you need to exchange it for the same item, send us an email at {email address} and send your item to: {physical address}.

Gifts

If the item was marked as a gift when purchased and shipped directly to you, you’ll receive a gift credit for the value of your return. Once the returned item is received, a gift certificate will be mailed to you.

If the item wasn’t marked as a gift when purchased, or the gift giver had the order shipped to themselves to give to you later, we will send a refund to the gift giver and they will find out about your return.

Shipping returns

To return your product, you should mail your product to: {physical address}.

You will be responsible for paying for your own shipping costs for returning your item. Shipping costs are non-refundable. If you receive a refund, the cost of return shipping will be deducted from your refund.

Depending on where you live, the time it may take for your exchanged product to reach you may vary.

If you are returning more expensive items, you may consider using a trackable shipping service or purchasing shipping insurance. We don’t guarantee that we will receive your returned item.

Need help?

Contact us at {email} for questions related to refunds and returns.